Ovládání peletových kamen jen s novou aplikací HAAS+SOHN

Uživatelům peletových kamen přinášíme důležitou zprávu - končí podpora staré aplikace (šedé) na ovládání. 


haas-sohn-app_stara_ig
 

Podpora původní (šedé) aplikace končí 30.6.2020. Aktualizujte ji za novou (červenou).

Od poloviny května 2020 je v obchodech App Store a Google Play k dispozici nová aplikace HAAS+SOHN na ovládání peletových kamen.

pro iOS        QR APP HAAS+SOHN iOS 2020 QR APP HAAS+SOHN Android 2020  pro Android

 

Při přechodu ze staré aplikace (šedé) do nové (červené) musíte dodržet následující. 

Váš chytrý telefon a kamna musí být při prvním spárování připojena ke stejné WiFi síti. Jakmile se vaše kamna objeví v nabídce aplikace, musíte je označit a zadat PIN.

 Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.01

PIN najdete v hlavním menu vašich peletových kamen – Síť – WIFI status PIN – PIN-APP.

Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.02

Po kratší době se v aplikaci provede automatická aktualizace. A jak to bude probíhat? Čtěte do konce.

 

Spuštění aktualizace

Pro automatické spuštění aktualizace je nutné, aby:

  • Byla kamna spárována s novou aplikací
  • Kamna/WLAN Modul a váš chytrý telefon byly připojeny ke stejné WiFi síti
  • Kamna byla ve stavu „Vypnuto“

Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.03

Probíhá instalace aktualizace softwaru pro peletová kamna. To může trvat asi 5 minut. Mějte prosím strpení.

 

Aktualizace proběhla úspěšně

Po úspěšné aktualizaci se vám na displeji zobrazí následující hláška a vy můžete používat aplikaci jako obvykle.

Nová aplikace HAAS+SOHN_obr.04

Po aktualizaci softwaru může ještě chvíli trvat, než se vaše peletová kamna opět propojí s aplikací.

 

Aktualizace se nezdařila

Pokud se během nahrávání vyskytne chyba, dojde k automatickému opakování aktualizace. Když nezvolíte žádný příkaz, dojde k zopakování aktualizace po uplynutí jedné hodiny. Aby došlo automaticky k pokusu o aktualizaci dříve než před uplynutím jedné hodiny, musí být kamna vymazána ze seznamu kamen a poté opět spárována.

 

Ruční oprava chyby

Pokud se automatické pokusy o aktualizaci opakovaně nedaří, proveďte následující opatření:

  • Zvolte na kamnech režim sítě „Lokál HaasSohn“
  • Vyberte na vašem chytrém telefonu stejnou síť „Lokál HaasSohn“
  • Aby se váš chytrý telefon mohl do sítě „Lokál HaasSohn“ přihlásit, musíte zadat heslo. Toto heslo naleznete v hlavním menu vašich kamen - Síť - Klíč k síti WiFi.
  • Jsou-li oba přístroje připojeny v síti „Lokál HaasSohn“, aktualizace se provede automaticky. 

Po úspěšně provedené aktualizaci je nutné kamna přepnout do režimu sítě „Globální“ a opět se připojit k vaší WiFi síti. 

 

ECO-MODE 

ECO-MODE je v aplikaci dostupný pouze od verze softwaru V7 ve vašich kamnech. Pokud máte verzi V5 nebo V6, funkce ECO-MODE v aplikaci nebude. Chcete-li si přesto aktivovat ECO-MODE v aplikaci, vyplňte si formulář zákaznického dotazu a požádejte si o nový software. Nebo nám napište do poradny na poradna‌‌M‌‌haassohn.com.

Zpět
?
Chcete poradit s výběrem?
Zeptejte se nás. Na dotazy odpovídá servisní technik Mojmír Středa.
Více informací