Věříme, že vám naše kamna či krbová vložka budou dělat radost i za 15 let. Někdy si ale technika zkrátka postaví hlavu, a dokonce i nová kamna potřebují pravidelný servis. S prodlouženou zárukou získáte zdarma roční servis navíc. Stačí se jen registrovat do systému HAAS+SOHN přes webový formulář. Formulář na registraci naleznete níže. Pro nápovědu na vyplnění formuláře se podívejte na náš článek.
Podmínkou uplatnění prodloužené záruky je včasná registrace. Pro registraci do systému je rozhodný termín do čtyř týdnů od nákupu kamen a nahrání dokladu o koupi.
V rámci prodloužené záruky máte záruční opravy zdarma. Neplatíte cenu náhradních dílů, ani práci servisního technika. Prodloužená záruka se nevztahuje na spotřební (opotřebitelné) materiály, kterými jsou například šamot, rošty, skla, těsnění, atd. Viz Všeobecný návod k obsluze, čl. 9.4. O uznání reklamace rozhoduje vedoucí servisního oddělení.
Po uplynutí zákonné záruky můžete uplatnit prodlouženou záruku, jste-li registrováni v našem systému HAAS+SOHN. Záruku pak můžete uplatnit u prodejce, u kterého jste kamna zakoupili, nebo přímo u našeho servisního týmu. Stačí, když nám napíšete na reklamaceMhaassohn.com, nebo vyplníte formulář přímo na webu.
Záruka se vztahuje na všechna nová krbová kamna, krbové vložky a peletová kamna od výrobce HAAS+SOHN. Prodlouženou záruku lze uplatnit až po skončení zákonné záruky.
Platí jak pro krbová kamna, krbové vložky, tak pro všechny modely peletových kamen.
Pravidla záruky se řídí občanským zákoníkem a obchodními podmínkami firmy HAAS+SOHN Rukov s.r.o.
Pokud vaše kamna netopí, jak mají, nebo potřebujete bližší informace k prodloužené záruce, neváhejte nám napsat. Co nejdříve se vám ozveme.